7/25/2009

new vaio pic

新しいpcが来てから1週間。font入れたり、software入れたり、徐々に使い慣れてきました。
Since I got the new vaio last week, I have tried to make comfortable environment in this.....



色はチタングレー。ホントはblackがよかったけどtype fにはなぜかblackがない。brownかwhiteかこの色のみなのです。渋い色だったのでこれにしてみました。でも結果的にかなり気に入ってます。中を開いたときのボードの湾曲とかがかっこいいのです。

I chose titan gray from the choice of three colors , brown, white, and this. I really am into the beautiful curvy design inside of Vaio. really cool.


机においてみました。なかなかいいじゃない。
I put it on my desk next to my Macs. seems lovely.




こちらは10年前のvaio。偶然にもなんか同じような色。。
いろいろあったWindows Meをつんでおります。今までありがとう。無事リサイクルへと出しました。

This is Vaio which I bought 10 years ago.. the color was happened to be similar one.
it contains OS Windows ME, which we can talk so many THINGS about this..
I sent it to the recycle shop finally. Thank you previous Vaio.

0 件のコメント:

コメントを投稿