1/26/2009

logo-tokaghe




イタリアのNPO団体tokagheにロゴ応募しました。落選しましたが。。。
幼なじみのOと短時間の間でドラフトからロゴ化しました。日本映画をイタリアで普及していく団体ということで筆文字のタイポ使いしました。
落選しましたが。。

I applied the logo idea to Italian NPO organization. unfortunately, this was failed.
my old friend O and I both came up with basice idea and made it to final design.
we use Japanese traditional typography to show some asian taste since the organization
will promote Japanese movies in Italy.
BUT this one was failed.
maybe next time.

0 件のコメント:

コメントを投稿