2/20/2009

Death Cab Live


2/14に念願のDeath Cabライブに行ってきました。
なぜかチケットもすんなり取れました。
長年願ったライブでした。長かった。
今回はNew AlbumのNarrow Stairsのライブでしたが、デビュー曲から最新曲までかなりの数歌ってくれました。
ボーカルのGibbardさんが痩せててイケメンになってたのに驚きました。
ついにtransatlanticismが聞けたーーっ!!

こっそり写真とっちゃった。。






I finally finally went to Death Cab concert, which I have been waiting for them coming to Japan for long long time.
Since they are not that popular here compared to US or Europe, I could get the ticket without no hassle. hew.
this Live is for thier new album Narrow Stairs, they played lots of their numbers, from their debut song to thiner newst one. I almost cried.
I finally listend lived Transatlanticism...

0 件のコメント:

コメントを投稿